Ворожі Брати

Деякі пастори називають наших ворогів братами. Вони беруть місця з Біблії, які говорять про братів, і натягують їх на ворогів. З'являється думка, що ми не поступаємо по Біблії. І тому ми стаємо винними перед Богом. Але...

Ворожі Брати

Думки і посилання зібрані після обговорення віруючими однієї проповіді.
В цей страшний час знаходяться пастори, які ніяк не можуть розібратися, як треба відноситись до ворогів, які прийшли вночі, вбивають і гвалтують.

Такі пастори називають наших ворогів, а вони вороги для нас, навіть вони це визнають, тому і беруть зброю до рук, нашими братами.
Бо наче вони покаялися і є дітьми Божими.
Після цього пастори починають натягувати місця з Бібліі, які говорять про правильне відношення до Братів, на наших ворогів.
І як те, що з цього витікає - ми не поступаємо по Біблії, бо місця про Братів говорять про іншу поведінку, ніж те, що є у нас.
І тому ми стаємо винними перед Богом.

Але це маніпуляція.
Брати - це брати, а вороги, це вороги.

Біблія говорить, що ми повинні розуміти хто є хто. Хто наш брат, а хто ворог.
І дає чіткі крітерії для цього.

в 1Ів в 3 розділі написано:
10 Так можна виявити, хто є Божими дітьми і хто є дітьми диявола: кожен, хто не чинить праведності й не любить свого брата, – не від Бога.

Якщо вони називаються нашими братами, то по вчинкам бачимо що вони від диявола.
І відношення до них повинно бути саме таким.
Бо Бог дає розуміння, хто є хто.

Gunkanjima is an abandoned island. Its appearance is unbelievable: surrounded by a sea wall, you will find an entire abandoned city with huge concrete buildings. Discover my adventures at Gunkanjima here: offbeatjapan.org/gunkanjima
В 1 Ів 3:15: читаємо
"Кожний, хто ненавидить свого брата, той убивця. А ви знаєте, що жодний убивця не має в собі вічного життя, яке б у ньому перебувало."

А трохи раніше є згадка про Каіна.
Чомусь нам читають ці місця, щоб ми їх прикладали до свого життя.
І ми так робимо, але це працює і в іншу сторону. В цю гру можна грати удвох.

Так ось ці, так звані брати, пішли шляхом Каіна.
І ми повинні дивитись на це тверезо, а не умовляти себе у зворотньому.
Ці люди - убивці.

"А ви знаєте, що жодний убивця не має в собі вічного життя, яке б у ньому перебувало."

То ми до цих вбивць повинні і відноситись так само.

Але річ не тільки в тих, хто взяв зброю до рук.
Іван пише: "Кожний, хто ненавидить свого брата, той убивця."

Ісус також розширює це поняття:

Мф 5:27-28
27  Ви чули, що було сказано: „Не чини перелюбу!“. 28  Але Я кажу вам: кожен, хто дивиться на жінку з пожадливістю, уже вчинив перелюб у своєму серці.

Тобто ті люди, яки тільки думають так, чи ті, хто висловлюється, хто підтримує цю війну, хто просто мовчить і не протидіє - той вже є винним.

Як приклад  нам наводять поведінку Давида, який уклонявся від стріл Саула. і змирився перед ним.
І ми, віруючі, наче повинні поступати так само...  
Але це не повна картина.
Давид дивився на Саула, як на помазанника Божого, тому і притримувався такої поведінки.
По історії Давида ми бачимо, що він без проблем вбивав інших.
І коли він вмирав, він просив Соломона вбити людину, яка колись його обмовляла.
Тому знову вбачаю маніпулятивне відношення до Слова Божого.

Процитую:
Отже, у контексті принципів справедливої війни варто розрізняти «силу» (force) та «насильство» (violence). Усяке насильство є силою, але не всяка сила є насильством. Для того, щоб вижити, українці повинні застосовувати силу, керуючись при цьому справедливістю та любов’ю до ближнього (Лев 19:18;) і навіть ворога (Мт 5:44); мета застосування сили – відновлення миру.

Наївність пацифізму та принципи справедливої війни
Слава Ісусу Христу! Дорогі друзі! У двох моїх попередніх дописах (https://zhyty-slovom.com/thoughts/pidstavyty-inshu-schoku/; https://zhyty-slovom.com/thoughts/liubyty-vorohiv/) уже йшлося про те, що заклики Ісуса підставити іншу щоку та любити ворогів треба розуміти у двох різних площинах – о

Щож тоді роблять такі пастори?
Вони мають своє уявлення по цьому питанню і намагається маніулювати писанням для того, щоб і інших підштовхнути до своєї думки.
У такому випадку Вони наносять шкоду Церкві.

Ця каша в богослів'ї по цьому дуже важливому питанні неприпустима у цей час.